| 1 | Kolizja z 1 pojazdem | 1 | 
  
    
      | 2 | Kolizja z 2 pojazdami | 2 | 
  
    
      | 3 | Kolizja z 3 i więcej pojazdami | 3 | 
  
    
      | 4 | Utrata 1 pozycji | 1 | 
  
    
      | 5 | Utrata 2 pozycji | 2 | 
  
    
      | 6 | Utrata 3 i więcej pozycji | 3 | 
  
    
      | 7 | Utrata 1-2 sekund | 1 | 
  
    
      | 8 | Utrata 3-4 sekund | 2 | 
  
    
      | 9 | Utrata 5 i więcej sekund | 3 | 
  
    
      | 10 | Małe uszkodzenia pojazdu | 1 | 
  
    
      | 11 | Średnie uszkodzenia pojazdu | 2 | 
  
    
      | 12 | Duże uszkodzenia pojazdu | 3 | 
  
    
      | 13 | Niebezpieczny manewr ofensywny | 2 | 
  
    
      | 14 | Niebezpieczne zachowanie podczas żółtych lub białych flag | 3 | 
  
    
      | 15 | Ignorowanie niebieskich flag | 3 | 
  
    
      | 16 | Niebezpieczny powrót na tor / na linię wyścigową | 3 | 
  
    
      | 17 | Niebezpieczny manewr defensywny | 2 | 
  
    
      | 18 | Zbyt wiele zmian kierunku linii jazdy | 2 | 
  
    
      | 19 | Ofensywny język na czacie lub kanale głosowym | 5 | 
  
    
      | 20 | Rozpraszanie na kanale głosowym lub czacie podczas Q / R | 5 | 
  
    
      | 21 | Drobny incydent na pierwszym / ostatnim okrążeniu | 5 | 
  
    
      | 22 | Incydent wyścigowy | 0 | 
  
    
      | 23 | Ignorowanie linii wjazdu / wyjazdu do / z alei serwisowej | 2 | 
  
    
      | 24 | Wypchnięcie poza tor | 2 | 
  
    
      | 25 | Wyprzedzanie poza torem | 1 | 
  
    
      | 26 | Obrona poprzez ścięcie toru | 1 | 
  
    
      | 27 | Użycie Back To Pits w wyścigu i ponowny wyjazd | 0 | 
  
    
      | 28 | Problem z połączeniem sieciowym / lagi | 3 | 
  
    
      | 29 | Blokowanie hotlapującego kierowcy w kwalifikacjach | 2 | 
  
    
      | 30 | Niepojawienie się na starcie wyścigu | 5 |