| 1 | Kolizja z 1 pojazdem | 1 | 
  
    
      | 2 | Kolizja z 2 pojazdami | 2 | 
  
    
      | 3 | Kolizja z 3 i więcej pojazdami | 3 | 
  
    
      | 4 | Utrata 1 pozycji | 1 | 
  
    
      | 5 | Utrata 2-4 pozycji | 2 | 
  
    
      | 6 | Utrata 5-7 pozycji | 3 | 
  
    
      | 7 | Utrata 8 i więcej pozycji | 5 | 
  
    
      | 8 | Utrata do 3 sekund | 1 | 
  
    
      | 9 | Utrata 3-6 sekund | 2 | 
  
    
      | 10 | Utrata 6-10 sekund | 3 | 
  
    
      | 11 | Utrata 10 i więcej sekund | 5 | 
  
    
      | 12 | Małe uszkodzenia pojazdu | 1 | 
  
    
      | 13 | Średnie uszkodzenia pojazdu | 3 | 
  
    
      | 14 | Duże uszkodzenia pojazdu | 5 | 
  
    
      | 15 | Drobny incydent na pierwszym / ostatnim okrążeniu | 2 | 
  
    
      | 16 | Incydent na pierwszym / ostatnim okrążeniu | 5 | 
  
    
      | 17 | Niebezpieczny manewr ofensywny / defensywny | 2 | 
  
    
      | 18 | Niebezpieczny powrót na tor / na linię wyścigową | 3 | 
  
    
      | 19 | Wypchnięcie poza tor | 1 | 
  
    
      | 20 | Ignorowanie flag lub widocznego incydentu | 3 | 
  
    
      | 21 | Zbyt wiele zmian kierunku linii jazdy | 2 | 
  
    
      | 22 | Wyprzedzanie / obrona poza torem | 3 | 
  
    
      | 23 | Ignorowanie linii wjazdu / wyjazdu do / z alei serwisowej | 2 | 
  
    
      | 24 | Użycie Back To Pits w kwalifikacjach i ponowny wyjazd | 5 | 
  
    
      | 25 | Wyprzedzanie podczas sesji kwalifikacyjnej | 2 | 
  
    
      | 26 | Blokowanie hotlapującego kierowcy w kwalifikacjach | 2 | 
  
    
      | 27 | Niepojawienie się na starcie wyścigu | 5 | 
  
    
      | 28 | Problem z połączeniem sieciowym / lagi | 3 | 
  
    
      | 29 | Rozpraszanie na kanale głosowym lub czacie podczas Q / R | 5 | 
  
    
      | 30 | Doprowadzenie do niebezpiecznej sytuacji na torze | 2 | 
  
    
      | 31 | Incydent wyścigowy / brak dalszych akcji | 0 | 
  
    
      | 32 | Przekroczenie prędkości w Pit-Lane w kwalifikacjach | 5 | 
  
    
      | 33 | Niesportowe zachowanie | 8 |