| 1 | 
      Kolizja z 1 pojazdem | 
      1 | 
    
  
    
      | 2 | 
      Kolizja z 2 pojazdami | 
      2 | 
    
  
    
      | 3 | 
      Kolizja z 3 i więcej pojazdami | 
      3 | 
    
  
    
      | 4 | 
      Utrata 1 pozycji | 
      1 | 
    
  
    
      | 5 | 
      Utrata 2 pozycji | 
      2 | 
    
  
    
      | 6 | 
      Utrata 3 i więcej pozycji | 
      3 | 
    
  
    
      | 7 | 
      Utrata 1-2 sekund | 
      1 | 
    
  
    
      | 8 | 
      Utrata 3-4 sekund | 
      2 | 
    
  
    
      | 9 | 
      Utrata 5 i więcej sekund | 
      3 | 
    
  
    
      | 10 | 
      Małe uszkodzenia pojazdu | 
      1 | 
    
  
    
      | 11 | 
      Średnie uszkodzenia pojazdu | 
      2 | 
    
  
    
      | 12 | 
      Duże uszkodzenia pojazdu | 
      3 | 
    
  
    
      | 13 | 
      Incydent międzyklasowy I | 
      10 | 
    
  
    
      | 14 | 
      Drobny incydent na pierwszym / ostatnim okrążeniu | 
      5 | 
    
  
    
      | 15 | 
      Niebezpieczny manewr ofensywny | 
      2 | 
    
  
    
      | 16 | 
      Niebezpieczny manewr defensywny | 
      2 | 
    
  
    
      | 17 | 
      Niebezpieczny powrót na tor / na linię wyścigową | 
      3 | 
    
  
    
      | 18 | 
      Wypchnięcie poza tor | 
      2 | 
    
  
    
      | 19 | 
      Niebezpieczne zachowanie podczas żółtych lub białych flag | 
      3 | 
    
  
    
      | 20 | 
      Ignorowanie niebieskich flag | 
      3 | 
    
  
    
      | 21 | 
      Zbyt wiele zmian kierunku linii jazdy | 
      2 | 
    
  
    
      | 22 | 
      Wyprzedzanie poza torem | 
      1 | 
    
  
    
      | 23 | 
      Obrona poprzez ścięcie toru | 
      1 | 
    
  
    
      | 24 | 
      Ignorowanie linii wjazdu / wyjazdu do / z alei serwisowej | 
      2 | 
    
  
    
      | 25 | 
      Użycie Back To Pits w wyścigu i ponowny wyjazd | 
      0 | 
    
  
    
      | 26 | 
      Użycie Back To Pits w kwalifikacjach i ponowny wyjazd | 
      3 | 
    
  
    
      | 27 | 
      Wyprzedzanie podczas sesji kwalifikacyjnej | 
      2 | 
    
  
    
      | 28 | 
      Blokowanie hotlapującego kierowcy w kwalifikacjach | 
      2 | 
    
  
    
      | 29 | 
      Niepojawienie się na starcie wyścigu | 
      5 | 
    
  
    
      | 30 | 
      Problem z połączeniem sieciowym / lagi | 
      3 | 
    
  
    
      | 31 | 
      Rozpraszanie na kanale głosowym lub czacie podczas Q / R | 
      5 | 
    
  
    
      | 32 | 
      Incydent wyścigowy | 
      0 | 
    
  
    
      | 33 | 
      Brak dalszych akcji | 
      0 |