1 |
Kolizja z 1 pojazdem |
1 |
2 |
Kolizja z 2 pojazdami |
2 |
3 |
Kolizja z 3 i więcej pojazdami |
3 |
4 |
Utrata 1 pozycji |
1 |
5 |
Utrata 2 pozycji |
2 |
6 |
Utrata 3 i więcej pozycji |
3 |
7 |
Utrata 1-2 sekund |
1 |
8 |
Utrata 3-4 sekund |
2 |
9 |
Utrata 5 i więcej sekund |
3 |
10 |
Małe uszkodzenia pojazdu |
1 |
11 |
Średnie uszkodzenia pojazdu |
2 |
12 |
Duże uszkodzenia pojazdu |
3 |
13 |
Incydent międzyklasowy I |
10 |
14 |
Drobny incydent na pierwszym / ostatnim okrążeniu |
5 |
15 |
Niebezpieczny manewr ofensywny |
2 |
16 |
Niebezpieczny manewr defensywny |
2 |
17 |
Niebezpieczny powrót na tor / na linię wyścigową |
3 |
18 |
Wypchnięcie poza tor |
2 |
19 |
Niebezpieczne zachowanie podczas żółtych lub białych flag |
3 |
20 |
Ignorowanie niebieskich flag |
3 |
21 |
Zbyt wiele zmian kierunku linii jazdy |
2 |
22 |
Wyprzedzanie poza torem |
1 |
23 |
Obrona poprzez ścięcie toru |
1 |
24 |
Ignorowanie linii wjazdu / wyjazdu do / z alei serwisowej |
2 |
25 |
Użycie Back To Pits w wyścigu i ponowny wyjazd |
0 |
26 |
Użycie Back To Pits w kwalifikacjach i ponowny wyjazd |
3 |
27 |
Wyprzedzanie podczas sesji kwalifikacyjnej |
2 |
28 |
Blokowanie hotlapującego kierowcy w kwalifikacjach |
2 |
29 |
Niepojawienie się na starcie wyścigu |
5 |
30 |
Problem z połączeniem sieciowym / lagi |
3 |
31 |
Rozpraszanie na kanale głosowym lub czacie podczas Q / R |
5 |
32 |
Incydent wyścigowy |
0 |
33 |
Brak dalszych akcji |
0 |